Отже, ви вирішили купити коробки для своїх товарів, збільшити продажі і посилити бренд компанії. Разом з передчуттям результату (який обов'язково буде!) з'являються закономірні питання. Як виділитися серед конкурентів? Що додати в дизайн? Яку маркетингову стратегію використовувати? Про те, що допоможе продавати ефективніше і зробить вашу упаковку помітною, читайте в нашій статті.
Привертайте увагу
В умовах конкуренції ціна зволікання може бути занадто високою. Помилково робити ставку тільки на товар. Перш, ніж потенційний клієнт розгляне продукт, дізнається про його переваги і прийме рішення про покупку, має відбутися ще дещо. «Дещо» – це реакція мозку: «Вау! На це треба звернути увагу!»
Уявіть себе в продуктовому магазині біля полиці з печивом. Якщо ви прийшли не за певною маркою і видом ласощі, то попереду – муки вибору зі, скажімо, сотні найменувань. Чи станете ви детально аналізувати весь асортимент? У 21 столітті на це просто немає часу. Цілком ймовірно, що увага зачепиться за два-три-чотири продукти. І будьте впевнені, в цьому є величезна заслуга упаковки!
Перейдемо до більш чітких правил:
-
- Проаналізуйте кольорову палітру упаковок ваших головних конкурентів і вибирайте щось відмінне, щоб виділятися з першого погляду!
- Створюйте коробочки під замовлення, експериментуючи з конструкцією і формою.
- Переконайтеся, що коробку зручно нести і відкривати. За потреби додавайте ручки-стрічки або декоративні шнури.
- Найбільш «соковиті» картинки розміщуйте зліва, адже ми читаємо (і «рухаємо» вектор уваги) зліва направо.
- Переконайтеся, що зображення продукту відповідає вмісту. Кришталева чесність – це основа довірчих взаємовідносин з клієнтом.
Слова на вагу золота
Сучасний світ – це нескінченний інфопотік. Подбайте про час і зручність клієнта (а водночас і про свої високі продажі): будьте лаконічні. Більше не потрібні багатослівні переконання в тому, чому товар прекрасний. Найсильніші аргументи, коротка форма, чітка презентація – і бізнес на коні!
Розберімо докладніше:
-
- Не розповідайте про товар все на світі. Виділіть головне. Те, після чого клієнт скаже собі: «Хочу! Скільки коштує?» і перейде до етапу покупки;
- Систематизуйте інформацію за допомогою блоків. Найважливіше – у центрі. Другорядне – по краях;
- Виводьте УТП (унікальну торгову пропозицію) на перший план. Це те, що вигідно відрізняє вас від конкурентів;
- Стежте, щоб текст був читабельним. Відмовтеся від химерних і дрібних шрифтів, дотримуйтесь правила контрастних кольорів.
...і правило №10
Купуючи упаковку на замовлення, спілкуйтеся з професіоналами – це економить і гроші, і час, і зусилля. Команда «Fabrika Korobok» з радістю поділиться накопиченим досвідом і різними корисними Лайфхак. Прайс на коробки обов'язково порадує широким асортиментом і приємною вартістю, а готова партія - якістю і красою. Крім того, ми завжди з радістю організуємо своєчасну і зручну доставку по Києву, або до Вінниці, Дніпра, Запоріжжя, Одеси, Львова та інших міст України!